tirsdag den 3. oktober 2017

Youtube film

Har siddet hele weekenden og prøvet på at lave nogle youtube videoer. Her havde jeg flere vanskeligheder, for jeg var ikke tilfreds med de resultater som jeg fik udarbejdet. For det første var lyd kvaliteten rigtig dårlig, der var en konstant susen bag tale lyden. Efter at jeg fik talt med vores it folk på skolen valgte jeg at skrotte min heatsæt og købte en bord mikrofon i stedet. Det hjalp på lyden.
Det andet problem som jeg havde da jeg skulle optage en  video af min skærm med programmet Screencast-O-Matic, var at billedekvaliteten på det optaget var meget ringe, intet på videoen stod skarpt. Da jeg tidligere har optaget videoer på skærmen har jeg et program som hedder Snagit og det har jeg brugt i denne video.
Til sidst og ikke mindst skal jeg nok lære ikke at sige for meget iee og åeee i optagelserne, men man kan vel lære det?

Her min første video i hvordan man bruger MBK, Malerfagets Behandlings Anvisning.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar